DISCO PRIEST

Goto down

DISCO PRIEST

Odoslať  Renegade za So október 29, 2011 3:37 pm

DISCIPLINE PRIEST
Takže pro začátek o čem je vlastně discipline priest (dále jen DiscoP). Jedná se o jeden ze způsobu healování u priesta. Holy větev popisuje Zrada v této sekci fora. Discipline větev je v PVE dosti podceňovaný způsob healu. A je nasnadě proč. Bohužel za to mohou podle mého názoru, damage metery , které většinou nejsou u healu schopné počítat s ABSORBCÍ PŘIJMUTÉHO DMG. Kažý by si měl uvědomit , že ABSORBOVANÝ DAMAGE je vlastně nepřímo heal, protože to je DMG , který ostatní healeři nemusí healovat. A na absorbci dmg celý disco priest stojí.

VÝHODY

  1. TANK - DiscoP má velice účinný single target heal v podobě spellu PENANCE, POWER WORD SHIELDU, velmi absorbčního štítu PAIN SUPPRESSION a dalších absorbcí které budou popsány dále.
  2. RAID - velké množství absorbů v podobě POWER WORD SHIELDU , který může priest velice rychle dát na všechny potřebné targety, téměř instantní plošný dispell, mnoho redukcí přijímaného dmg
  3. Absolutně nejmenší Overheal

NEVÝHODY
Bohuzel je DiscoP slabý v plošném healu. Žádný spell (kromě neúčinné holy novy) nemá. Obecně jeho heal je proti jiným clasam podstatně slabší, ale toto právě velice rychle dohání na absorbcích dmg.

TALENTY
Talenty pro PVE jsou téměř asi jasně danné a většina DiscoP je používá. [url=http://arsenal.twinstar.cz/character-talents.xml?r=Deimos&cn=Renegade&gn=Shadows of Eternity]ZDE[/url] link na moje talenty. Trochu si je proberem.

Twin Disciplines - navýšení healu o 5%
Inner Fire - velmi důležité vyhledem k bonusům ze spell poweru
Meditation - velice důležitý talent pro regeneraci many
Improved Power Word: Shield - další důležitý talent pro zvýšení absarbovaného dmg
Power Infusion - jeden z NEJ spellu DiscoP. Na koho tento buff dáte , zvýší se mu rychlost castení spelů o 20% a navíc sníží spotřebu many o 20%. Pokud to nepotřebujete v zoufalých chvílích házet na sebe, vyberte si v raidu největsího spell damagera a házejte tento buff na něj pokud možno stále.
Renewed Hope - zvýší vám o 4% crit a hlavně úžasná věc - 3% permanentní redukce veškerého damage pro celý raid
Soul Warding - jeden z nejdůležitějších talentů, ruší CD u POWER WORD SHIELDU
Rapture - nejdůležitější talent pro regeneraci many . Vysvětlím jeho funkčnost později v samostatné kapitole.
Divine Aegis - další z mnoha absorbčních bublin
Borrowed Time - výrazně zvyšuje absorbci PW:S a zvyšuje haste
Toto jsou asi ty nejdůležitější talenty , které by měl mít každý DiscoP.

GLYPHY
Já používám tyto :
Glyph of Penance - snižuje CD penance o 2s
Glyph of Flash Heal - vzhledem k tomu že flash heal je jedním z nejužívanějších healů podstatně ušetří manu
Glyph of Power Word: Shield - skvělá věc. healne target na který hodite štít. vyhledem k tomu že je házíte furt se velce vyplatí.

GEAR - PRIORITY ATRIBUTŮ
Prioritou pro DiscoP by měl být Intellect a Spell Power (dále jen SP. Díky bonusům ze SP zvyšuje healing všech spellů (Divine Aegis, PWS, Borrowed Time). A díky Rapture , který regeneruje manu procentulně z celkové many je Intellect nejdůležitější.
Jako třetí v pořadí by měl být Critical rating, protože s každým critical healem se spouští Divine Aegis , který absorbuje velké množství dmg.
Jako další je výhodné enchovat, gemovat Haste. Díky talentům Borrowed Time, Power Infusion a haste v equipu budete dosahovat velice rychlých healů.
Další v pořadí , víceméně již nedůležité jsou Spirit a mp5. Vyhledem k tomu že jsou tyto staty obsaženy v equipu není třeba se jimy dále zabývat.
Socketování a enchantování gearu by mělo být následující :
1. Červená = spell power
Spell power je prostě nejdůležitější.
2. Žlutá = intellect
Jeden ze dvou nejdůležitějších statů.
3. Modrá = zelené gemy
Například 8intellect/4mp5 atd.
4. Meta gemy
a) 21 intellect chance to restore mana
b) 21 critical 2% mana
To samé se týká enchantů. Intell a SP je priorita

DŮLEŽITÉ A ZÁSADNÍ ASPEKTY DiscoP

HEALOVÁNÍ
Při healování Tanka se na něm stále drží POWER WORD: SHIELD a pak už jen healujete Penancí, flash healem a pouštíte na CD Prayer of Mending. Při kritických situacích použijte PAIN SUPPRESSION. Renew je u DiscoP oproti HolyP nebo oproti hotkám resto druida dost slabé, ale držet to na tankovi můžete.
Při healování raidu jen házíte PW:S na potřebné targety, doplňované flash healem , nejlépe hned po PW:S protože máte o dost zkrácený cast spellu. Samozřejmě v rámci regenerace many z Rapture, se snažte o co největší využití (viz dále Rapture podrobněji).

MANA REGENERATION - RAPTURE
Takže, Rapture je nejdůležitější talent pro regeneraci many. Jeho princip je :
Při zničení nebo dispellu POWER WORD: SHIELDU na targetu se vám zregeneruje 2,5% vaší maximální many a vašemu targetu na kterém byl PW:S zrušen se obnoví 2% many, 8 rage, 16energz nebo 32 runic poweru. To znamená pokud byl PW:S zrušen přímo na vás tak celkový regen činí 4,5% y celkové many. Rapture ma CD 12sec , proto je dobré přemýšlet na koho a kdy PW:S nahodit. Pokud po delší době progressu dané instance , už víte co který boss dělá a kdo dostává plošné dmg, tak se vám může dařit dávat PW:S na takové targety ktere pravděpodobně dostanou velký dmg ve stejnou chvíli a pak se vám mana regen z rapture násobí počtem zničených PW:S.
Ke dnešku mám na svém charu selfbuffed 25k many. V raidu nabuffovaná něco málo přes 30k many. Pokud budeme brát Ulduar, tak mi mana zatím ještě nikdy nedošla. Fienda pouštím kvůli maně cca 2x za celý raid. Inervation od druida nebo mana potiony vůbec nevyužívám.
Pokud mohu doporučt jeden trik na téměř kompletní obnovu many z 0 na 100 , tak pokud vlastníte Darkmoon Card: Greatness , tak při krizi s manou počkám na její procnutí , v tu ránu mi vyleze maximální mana na cca 35k. V tu chvíli pustím kombinaci Inner Focus Hymn of Hope. Maximální mana se u mě v tu chvíli dostane přes 40k. Pustím fienda který vám při každé ráně regeneruje 5% vaší max many, což u stávajících 40k dělá 2000 many na tik. Myslím že tikne asi 10x takže mám cca 20k many zpět.

ABSORBY DMG
Díky talentům a glyphu jako Improved Power Word: Shield , Borrowed Time, Glyph of Power Word: Shield je štít DiscoP o dost účinnější než štíty HolyP. Vzhledem ke snížení ceny PW:S a glyphu PW:S jde víceméně o instantní heal za 8k a více za přibližně 660 many (samozřejmě počítáno s absorbem).Pokud critne glyph PW:S , spustí Divine Aegis který přidá další absorb. Divine Aegis se spouští critical healem a přidává 30% vyléčeného zranění jako absorb. (Od patche 3.1.0 se může stackovat a to až do hodnoty 125*level, čili 10 000damage).
Dalším nemalým absorbem je Renewed Hope. Dává celému raidu prakticky permanentně redukci 3% veškerého dmg. Takže si potom můžete spočítat z damage metru , z dmg jaký dostal celkove celý raid tak z toho další 3% jste vlastně nahealoval vy.
Z tohoto všeho vyplývá, že pokud nemáte dmg metr s absorbama , tak v žebříčku budete vždy a posledním místě. Ale stačí ukázat heal absorb a hned se ocitnete na prvních příčkách. Ale jak jsem psala na začátku, bohužel moc lidí tyto metry nemají, takže jako na healera na vás někdy koukají "skrz prsty".
Ještě se pokusím v nejblyžší době dodat screeny z nějakého Ulduaru s podrobným rozpisem healů, absorbů a mana regenu.

DOPORUČENÉ ADDONY
Healbot - skvělý pomocník při healování raidů
Ingela's Rapture - informace o CD Rapture, dost užitečný

Doufám , že jsem DiscoP přiblížila tak, aby byl pochopitelný pro začínajíci DiscoP. Samozřejmě většina těchto informací nepochází jen ode mne, ale i od jiných zkušených DiscoP a hlavně i z moji vlastní zkušenosti. Pokud budete mít někdo nějaké dotazy, připomínky, doplňující informace, tak mě prosím kontaktujte InGame na Renegade, Renegies, Sfinx. Ráda se poučím, pokud někde píšu nesmysly Very Happy

avatar
Renegade

Počet príspevkov : 1
Join date : 15.10.2011

Zobrazit informácie o autorovi

Návrat hore Goto down

Návrat hore


 
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.